staza zdravlja

Sportski tereni

Sportski tereni za rekreativce i sve posetioce Instituta Selters

Jesen u Seltersu

Postcovid rehabilitacija i oporavak u Seltersu, kao sastavni deo sadrzaja i paketa koji dovode do poboljsanja opsteg stanja organizma nakon infekcije virusom SARS-COV 19, postala je neophodna za povratak u normalne tokove zivota. U cilju sprecavanja i prevencije od nastanka tezih stanja i oboljenja, kao posledice virusa , nakon lecenja od istog, savetuje se oporavak organizma i osposobljavanje svakog pojedinca za zdravo i neometano funkcionisanje u svakodnevnom zivotu. U Institutu za rehabilitaciju Selters, pored iskustva u lecenju samih pacijenata od virusa COVID i pracenja tokova oporavka, postcovid rehabilitacija je postala sastavni deo programa za oporavak, kontrolu i pracenje toka posledica na organizam od samog virusa. Znacaj prevencije i kontrole opsteg stanja, psihofizickih funkcija, poboljsanje kvaliteta zivota i ukazivanje na znacaj rehabilitacije je krajnji cilj programa u poscovid rehabilitaciji. Postcovid simptomi kao sto su hronican umor, malaksalost, glavobolja, bolovi u grudima i zglobovima, otezano disanje i kretanje dovode do psihofizickih poremecaja i ozbiljnih oboljenja ako se na vreme ne sprece. Osobe koje su prelezale Covid -19 infekciju na bolnickom lecenju i terapiji kiseonikom posebno su ugrozene, te nakon istog i kraceg kucnog lecenja neophodno je ukljuciti ih u program medicinske rehabilitacije dozirano i pod strucnim nadzorom. Sustina postcovid rehabilitacije i terapijskog programa je u kineziterapiji prilagodjenoj svakom pacijentu individualno, vezbama disanja, plivanju i vezbama u bazenima, inhalacijama i setnjama stazama zdravlja kroz banjske parkove bogate cetinarima i sumom. Svi navedeni faktori uticu blagotvorno na organizam i sprecavaju komplikacije i oboljenja koja ometaju svakodnevne normalne zivotne aktivnosti.

Briga i paznja posvecena svakom pojedincu uz stalni nadzor ljubaznog medicinskog osoblja, tokom postcovid rehabilitacije neizostavni su deo postcovid paketa. Topao ambijent, prijatan i ususkan smestaj, okolina bogata sumom i parkovima, prirodni resursi poput mineralne vode, ciste netaknute prirode i vazduha, jedan su od faktora za uspesan oporavak i vracanje u normalne i zdrave tokove zivota.

Sadrzaj paketa obuhvata:

-smestaj u dvokrevetnoj sobi na bazi punog pansiona

-pregled lekara interniste – kardiologa i specijaliste fizikalne medicine i rehabilitacije

-utvrdjivanje korekcije faktora rizika za koronarnu aterosklerozu i propisivanje medikamentozne terapije

-EKG

-merenje saturacije

-radioloski pregled srca i pluca

-laboratorijsko ispitivanje osnovnih parametara u krvi i urinu

-ultrazvuk srca

-procena funkcionalnog statusa i merenja u okviru kineziterapije

-banjski program – kardiorespiratorna kineziterapija u fitness sali, hidrokineziterapija u bazenu, podvodna masaza u Selters mineralnoj vodi, peloid ( lekovito blato Selters), slana soba i fizikalne procedure.

Svim korisnicima postcovid paketa dostupne su i dijagnosticke metode koje se dodatno doplacuju i ne ulaze u paket:

-kolor dopler krvnih sudova donjih ekstremiteta

-stres-ehokardiografski test

-holter monitoring-elektrokardiogram

-holter krvnog pritiska

-EMNG

-dodatne laboratorijske analize koje ne ulaze u osnovne analize krvi i urina

-dodatni sadrzaji wellness centra – rucne masaze, sauna

Koriscenje spoljasnjeg bazena (u toku leta), staze zdravlja kroz prostran sumovit park, teretane na otvorenom, na cistom vazduhu i sportskih terena dozirano i uz savet i nadzor lekara, je besplatno. Omoguceno je besplatno koriscenje parkinga i

WI-FI.

Cena Selters postcovid – pro paketa:

-preporuceno koriscenje u trajanju od 5 dana po osobi 24.000,00 dinara